Ingen Tedträning för mig inte :(

Jo, vore det inte typiskt att man fick vattkoppor i går.
Hade känt mig febrig och trött hela veckan, och nu ligger jag bara i soffan och mår skit och det kliar som satan.

Så mamma avbokade, kul där liksom. Hade verkligen sett fram emot det här.
Aja, Christelle har lovatt att ringa och berätta om vilka övningar de gör. Jag ska be henne fråga Ted lite saker dessutom, bla det där med att rida lätt i galoppen ;)
Det enda som är bra med det här är att när jag inte har feber och mår dåligt längre så får jag rida, även om jag inte kan gå i skolan. Dessutom kommer jag ha mycket tid för att blogga! :)


Första gången jag red Yankee hemma - mindes att jag hade så himla lite koll på honom, han styrde mest och jag satt på och hängde med ;)

Men riktigt jävla tråkigt var det. Hade varit så kul att träffa alla, Hilda ska ju dit och en massa andra jag inte träffat på jättelänge.
Jaja, det är ju i januari nästa gång och då lär man väl ha blivit frisk. Då får Mulle och Kerrie vara med tror jag, Yankisen ska vila i jul och han behöver det inte alls lika mycket som de andra två.


Kommentarer
Postat av: Amelia

Va synd! Krya^^

2011-12-03 @ 14:14:12
URL: http://varmbloden.blogg.se/
Postat av: emma g

Assså sara jag vet inte vad jag har gjort. Jag har startat en jädra blogg!! hahaxP

2011-12-04 @ 14:18:30
URL: http://goranssonemma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0