Fråga till er

Vilket land skulle ni allra helst åka och jobba med hästar i?




Jag skulle nog vilja åka till Holland eller Frankrike.
Holland därför att där finns Erika Lickhammer, och jag ska ändå dit och praktisera i vår så att då kanske det finns möjlighet att få jobb sen efter gymnasiet. Plus att hon verkar vara supertrevlig, är sjukt duktig ryttare och unghästutbildare dessutom.
Sen finns det väldigt mycket hästar och bra ryttare på en liten yta i Holland, man har mycket möjligheter att träffa viktigt folk.

Frankrike verkar helt underbart också, finns väldigt mycket duktiga ryttare och en av mina stora idoler bor där: Michel Robert. Plus att det är UNDERBART väder, fantastiskt fin natur, världens vackraste huvudstad, otroliga hästar, vackra människor och ett vackert språk.
Jag älskar Frankrike helt enkelt! ;)

Vilket land skulle ni välja och hos vilken ryttare i så fall?



Kommentarer
Postat av: elin

I england hos Whitaker eller i Tyskland hos ngn världscup ryttare. Håller iofs med om att frankrike inte är så dumt men dom flesta VC ryttarna har sitt stall i Tyskland även om dom representerar ett annat land. b.la Rolf göran och Jessica Kurten.

2011-12-05 @ 21:29:35
Postat av: amanda

Tyskland helt klart! Eller England...hos Whitaker.

2011-12-07 @ 20:38:00
URL: http://www.teamshowjump.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0