Fem frågor

Någon detalj du gillar just nu?
Lyxiga detaljer! Eller, ja, lyxiga och coola detaljer i en annars stilren outfit. Träns med lackdetaljer, chaps med krokodiltopp, ja allt sånt där litet som man bara lägger märke till om man kollar noga.
Swarovski är rätt snyggt i lagom mängd.
Men speciella prylar som är snygga som detaljer så skulle jag vilja säga en Burberry halsduk, galet snygga så här på höstvintern. Och en trendig klocka.


Vad står på din önskelista just nu?
Ett par Dyon Croco chaps står allra högst upp, men något jag verkligen också vill ha är en riktigt stark pannlampa, en varm mössa och en snygg dunväst från Kingsland eller HV Polo.

 

Något du inte klarar dig utan under vintern?
Min skoteroverall!

Haha, den är verkligen kungen. Sen är den så omåttligt sexig ju ;) Och ett par VARMA, och då menar jag VARMA ridvantar ett måste.

Din favoritpryl just nu?
Min Animokavaj <3

(och mitt underställ, hehe)


Vad tycker du man ska satsa på i vinter?
Något som är varmt och skönt, men samtidigt snyggt. Jag skulle nog tänka mig en snygg vinterjacka (Lexington Down Parka, villhavillha) och en Kingslandmössa. Lägg inte pengarna på tävlingsgrejer och flashiga schabrak nu, du får ändå ingen användning för det förrän nästa säsong! ;)

Köp något åt dig själv i stället.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härlig blogg! :D

Följa varandra via bloglovin? :)

2011-12-05 @ 16:59:54
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0