Wow of the day!

Dagens största WOW, det måste jag då tilldela Amanda Gullström.
Hade aldrig sett henne rida, bara hört Ted prata om henne, men nu såg jag henne på Youtube och alltså shit, gud vad hon rider bra! :O

Enormt duktig tjej och jag tror inte att hon är så gammal heller.
Nästa Angelica kanske? ;)

Värt att notera är ju att hon rider på 1 på filmen, inte på 2 som jag försöker lära mig.
Ted säger att det är antingen eller - antingen så väljer man att rida på 1 konsekvent eller så rider man på 2 konsekvent, tills man är tillräckligt duktig så att man kan blanda de två och rida på 1 vid ett räcke där hästen måste vara snabb upp, och kanske på 2 vid en stor oxer då hästen måste ha ett högt och kraftfullt språng.
Det sämsta med att kolla på så här duktiga ryttare är att man blir så galet ridsugen och inspirerad, faan.
Nu vill jag att mai ska friskna till, Yankee ska sluta vara så tjock och att skolan ska börja! :P
Tänk att det är hela 3 veckor kvar, alldeles för länge ju -.-'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt duktig! :o



Sv, jo jag vet, fattar inte hur dressydomare tänker ibland. Därför är det roligare att träna än tävla ;)

2011-08-08 @ 21:14:40
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Louise

Är inte Mai ok? :O

2011-08-08 @ 21:15:35
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Isabella Bergh

Skit duktig!

Jag tänkte hela tiden att hästen skulle ta ett galoppsprång till innan hindret x)

2011-08-08 @ 23:19:52
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0