Vill haka på Sara, hur jag skriver, och sånt.

Vill fortsätta lägga till lite på set Sara skrev, om hennes sätt att skriva. Sara sätter väldigt ofta orden i munnen på mig, kände även så denna gång.
Ville bara säga, att jag har otroligt svårt att skriva, för det mesta. Jag älskar att skriva av mig, och jag har oftast texter i huvudet hela dagen, sen sätter jag mig vid datan och ska skriva ner det, men det kommer ingenting. Jag börjar skriva, sen tänker jag nä, det är inte så jag vill förmedla det jag har att säga.
Samtidigt vill jag inte låta sur, inte heller verka oseriös, ironisk eller dryg.
Samtidigt får jag dåligt samvete, när ni underbara läsare, sitter och kommenterar vad ni tycker, massa bra tips och mycket mer.
Jag känner en lite press att jag måste blogga, hissa er, för ni är så himla trogna. Vill liksom ge er mer och mer hela tiden, fast inte riktigt tiden finns, och min hjärna alltför ofta är helt tom.

Hoppas ni förstår, det är somsagt väldigt svårt för mig att skriva det jag vill få fram ..


Kommentarer
Postat av: Betty

Har precis samma problem.... -.-

2011-08-11 @ 20:52:33
URL: http://remoont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0