Utrustning till Kerrie

Nu när Kerrie snart ska sättas i gång och tränas så måste hon ju få lite nya och fräscha grejer!
haha, mamma håller itne med, men eftersom Kerrie är hennes lilla gullegris så lär hon väl ge med sig.
De här är de "stora" inköpen som ska göras, de kommer väl kanske nästa år eller i vinter.

Eskadron AirEasy, bruna


Jag är riktigt sugen på dessa, mest för att det verkar vara så praktisk knäppning och så är de välventilerade med bra passform.
Men jag kan också tänka mig ett par Veredus Olympic + Young Jump bakskydd.

Treadstone träns med remont, brunt



Och sen de lite mindre inköpen som kanske kommer i höst. Jag har ju en ny outfit på g som kommer bli galet fin på Kerrie ;)

Hv Polo schabrak


eller


eller


Vill bara ha ett brunt schabrak som inte sticker ut allt för mycket. Sen tänkte jag köpa ännu ett Hv Polo schabrak någon gång senare som är lite färggladare!


Catago Metallic boots



Sen hade jag faktiskt funderat lite på en lila outfit, som ni ska få se nästa vecka ;)
Den tänkte jag investera i nästa sommar om allt går som planerat.


Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Treadstone tränsen är skit bra! Har ett till Casse, love it! <3

2011-08-21 @ 19:23:49
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: julia

Snyggt! Jag vill önska dig en bra start på en ny vecka! :)

2011-08-22 @ 16:52:54
URL: http://julianilsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0