Undra vad jag kommer hem med då?

Det ska bli galet kul att fara till Svensk Ridsport alltså, för jag är inte dålig på att köpa hästgrejer, kan jag säga er ;P
Och där finns det mesta, så jag kan inte tänka mig att jag lyckas hålla pengarna i styr.
Men här är det som jag helst vill köpa:
Charles Owen Ayr8, fast inte den vanliga på bilden utan det blir troligen leatherlook eftersom den vanliga Ayr8 är väldigt svår att få tag på i just brun/guld.
Kruxet med det här att jag inte riktigt har pengarna i handen än, så att säga ;)
Jag har tjänat i hop halva hjälmen, men har jag tur så kanske jag får låna pengar av pappan.
Det här HV Polo-schabraket tänkte jag kolla på, men om det ser ut som det gör på bilden så blir det nog inget av det.
Färgen måste ju vara RIKTIGT guldig, annars får det va.
Sen vet jag ju inte ens om det finns där, men om det gör det så får vi väl se om jag köper det helt enkelt.
Som sagt, beror precis på hur det ser ut i verkligheten.
Annars tycker jag att de här schabraken också är snygga och om de finns på Svensk Ridsport så köper jag förmodligen ett.
Det bruna högst upp är galet fint :O
Nu blev det mycket Hv Polo kände jag, men det råkar vara mitt favoritmärke xD
Och de här benskydden har jag velat ha sen jag såg dom första gången, och Yankee behöver ett nytt par så!
Men de är rätt dyra, så det blir antingen benskydd eller hjälmen.

Sen blir det nog något helt annat jag kommer hem med, impulsshopping vet ni ;P
Kanske en piké, kanske ett par nya ridbyxor...
Ja, som sagt, alltid lika spännande att gå på hästaffärer!


Kommentarer
Postat av: ellen

Anmäl dig gärna till dagens blogg hos oss idag! Vi är extra snälla idag så den som vinner idag vinner också en gästbloggning :D

http://jbeles.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-igen.html#comment

kramar från oss JBELES!

2011-08-12 @ 14:10:19
URL: http://jbeles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg ut bilder vad du köpte sen! :)

2011-08-13 @ 09:55:48
Postat av: rebecca

skydden är ju jävligt schyssta!

2011-08-15 @ 12:51:44
URL: http://rebeccatengstrom.blogg.se/
Postat av: Daniela

Vet du var hjälmen finns?

2012-03-21 @ 18:01:23
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0