Tedläger och jag får inte vara med -.-


gullig bild jag vet.

Buhuhuhuhu, kom ju nyss på att det är Tedläger hela helgen och jag får inte vara med :'(
Mörda mig någon.

Alla kommer att ha jätteroligt oh lära sig jättemycket och här sitter jag och kommer vara precis lika dum i huvudet oh ofrälst som innan.
Alla andra kommer komma tillbaka med ett leende på läpparna och så kommer de ha ridit jättebra och får höra en massa bra...

helvetesjävlaskitapadase.
Aja, får väl trösta mig med att jag i alla fall red jävligt bra förra gången och fick beröm istället för skäll. Det är ju inte alltid man har haft sån tur!

Kommentarer
Postat av: Alina

jag kan inte heller vara med , min ponny står med benspricka buhuhuhuhuuh :(

2011-08-05 @ 08:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0