Skitgöra, bo(x)stavligt.

Haha, nu var jag rolig va? Kände mig asrolig i alla fall. :P Skämt åsido så städade jag och mamma stallet igår med högtryckstvätten. Det var seriöst skit upp över väggarna, usch. Skrubbade i alla fall väggar (boxfrontar) +golv + gummimattor så nu är stallet som nytt igen!
Tog även ett ryck i sadelkammaren, ojojoj. Grejer över hela golvet och en översvämmad låda med grejer bara innanför dörren!
Och alla krokar ovanför lådan är proppade med grimmor, ihopplockade träns, sadelgjordar, grimmor, martingaler och jackor.
Samt kaos på hyllorna och en täckeshög i ena hörnet, och typ alla schabraken på en sadelhängare, för dressyrsadeln ligger på golvet i duschspiltan bland massa schabrak även där.. Jag menar hallå? Hur tänkte jag där? Haha antagligen inget alls ...

Städade typ halva kammaren (innanför dörren), Så mina träns hänger ett och ett på krokarna ovanför lådan, lådan har bara halvfylld med lite olika saker, typ remmar och stigbyglar, och täckena las upp på hyllan, tillsammans med alla andra grejer som låg på golvet.
Mina finschabrak hängdes upp på en schabrakhängare och resten av schabraken tryckte jag in i en hylla. Det blev riktigt bra faktiskt, men hälften är ju kvar, suck.
Bra ordning liksom, haha ;)

Reeent stall :D




Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina färger såg mysigt ut i stallet :)

2011-08-06 @ 11:44:49
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0