Scapa höst/vinter

Visste ni att Scapa Sports är ett vanligt klädmärke också?

Eller ja, kanske kläder för polointresserade då ;)
Jag tycker faktiskt att de är ganska snygga, även om vissa saker inte riktigt faller mig i smaken...
Det här är deras höst/vinter kollektion 2011-2012.

Den där västen var ganska fin faktiskt, men den hade kanske varit ännu snyggare i rött :P
Den där tröjan ser också riktigt fin ut!


Polo är nog den gren som har allra snyggast kläder: De har både Scapa och Hv Polo som rena polomärken!


Sjukt snygga tröjor båda två, men den här gången var faktiskt den på tjejen snyggast tycker jag.
Lagom med detaljer.




Jag tycker att det mesta är jättesnyggt!
Scapa gör faktiskt snygga kläder också, inte bara schabrak ;)


Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Betty

2011-08-13 @ 17:36:24
Postat av: Betty

Någon av er (Sara eller Anna) som vill gästblogga hos oss? Jag åker ju på Näset nästa vecka och skulle då skulle det vara kul om några ville gästblogga! :D

Har någon av er lust så kan ni skicka inlägget till våran mail så publicerar vi det nästa vecka! Kramkram

2011-08-13 @ 17:40:01
URL: http://remoont.blogg.se/
Postat av: karolina

hej, jätte fin blogg!

gör du desinger? isånnfall så är jag jätte intresserad, om du vill ha pengar så kan jag gärna ge dig det, behöver hjläp med design! hör av dig om du har lust, kram :)

2011-08-13 @ 17:49:18
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

2011-08-13 @ 18:56:03
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0