Såhär ska jag rida i Matfors

Tänkte lägga in en liten plan över hur jag ska rida i Matfors, jag SKA ha en fin runda med max 4 fel.
Jag ska sitta upp i tid, helst mycket innan så jag kan känna på henne och redan då ta kontrollen över tempo. Jag ska hitta något ställa som jag kan skritta på i olika tempon, kanske trava lite så att hon är superlydig.
På framridningen ska jag arbeta på samma sätt, fast mer i traven och galoppen.
När jag ska hoppa fram så ska jag inte hoppa särskilt mycket, och känna lite mer på henne där.
Inne på banan ska jag vara så avslappnad som möjligt och inte flängrida. Jag ska stå i lätt sits så mycket som möjligt för att få upp lite fart, sedan sätta mig ner innan hindret och trycka på henne.
Vi kommer bli bäst.

Vet att texten och beskrivningen är väldigt basic, så att säga. Me jag skriver detta till hälften åt mig själv för att jag ska komma ihåg det extra bra, haha därför alla självklara detaljer. :)
Bilder från Matfor förra gången ;)

Kommentarer
Postat av: alva

söta bilder ! :)

2011-08-14 @ 21:24:10
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/
Postat av: Sandar

Jag ska kanske med min kompis till Matfors och knäppa kort, kanske ses då ;)

2011-08-14 @ 22:14:43
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/
Postat av: Sandar

Svar: jaa, i så fal få jag se till att jag knäpper kort på er också :)

2011-08-14 @ 22:37:04
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0