Reslutat Matfors

Tänkte skriva lite hur det gick idag. Hon var vääääldigt seg, men efter mycket övergångar på framridningen gick hon faktiskt riktigt okej framåt.
På framhoppningen var hon lika seg men jag fick inte ett enda (!) stopp, otroligt nog. Haha.
Inne på banan fick jag ett stopp på andra hindret, för dålig fart, vilket syns på videon, sen på trean var det för att jag inte drev innan :/ Annars är jag rätt nöjd.
Man ser segheten i början, hon saktar av hela tiden :P

Spola fram till när det gått fem minuter, då rider jag! :)
Här är länken till filmen!
Förresten, var det ngn som fotade, kan ni gärna mejla bilderna till [email protected], eller tagga på FB :)


Kommentarer
Postat av: Louise

haha men hon kunde ju lätt bjudit till på tvåan och trean ;) hon är inte lätt - det märks!

2011-08-20 @ 19:44:21
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0