Och så det här med uppdatering...

Jag vill bara att ni ska ha klart för er att inte ha för höga förväntningar på uppdatering i höst och vinter, i alla fall från min sida.
För jag kommer att ha 3 hästar att hålla i full kondition, och vissa perioder kommer jag ha 4, och då blir det en jävla disciplin på mig själv bara för att hinna med att rida alla hästarna. Och jag tänker verkligen satsa på hästarna i vinter, det blir all energi och fokus på dom i princip ;)
Jag älskar ju verkligen att blogga, men tyvärr så tror jag att det blir mer än svårt att hinna uppdatera varje dag :/

Tänk bara om det fanns 2 timmar extra på dygnet, då hade det inte ens varit ett problem ju.
Hoppas bara att ni fortsätter följa våran blogg, även om vi inte uppdaterar varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0