Min klubb

En läsare undrade vad Wångens ridklubb egentligen hette.
Och då kan jag svara att den heter, ganska onödigt långt, Alsenbygdens Kör och Ridklubb.
Förkortas Abkor.
Där har jag ridit i alla år och kommer nog göra det under hela min ponnytid i alla fall.
Vi får väl se om jag byter till Näset sen på storhäst, men nu på ponny skulle jag inte göra det för allt i världen! ;)
Alla är så galet gulliga i Abkor även om vi är en väldigt liten klubb så har vi väldigt kul.
Bara det att vi har regelbundna P&J:s tycker jag är jättebra - man får känna på höjderna och få hoppa en bana även om det inte är så tekniskt svåra banor :)
Här hittar ni våran hemsida!
Bara så ni vet så ska vi ha en hopptävling för ponny och häst 3-4 september, dit får ni jättegärna anmäla er eftersom oftast är vi så himla ensamma där uppe i Jämtland på våra hopptävllingar!
Alltså, kom och ta i från oss våra placeringar, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0