Lipton har åkt hem!

Förlåt Louise för att jag inte svarade på din kommentar om vem Lipton var. Det är en ponny som jag har ridit in nu i ett par veckor!

Men nu har han alltså åkt hem. Anna (Hedendahl, för dig som vill veta) hämtade honom i går och jag tror att hon var jättenöjd :)
Det kändes väldigt bra i alla fall, han har utvecklats otroligt mycket och jag förvånas ständigt över hur fantastiskt snabbt han har lärt sig allt när jag bara har varit tydlig med honom.
Ah, nu blir jag sentimental, dom är ju bara för fantastiska. Tänk allt dom gör för oss, och tänk att dom dessutom gör det med glatt humör!
Hur bra är inte hästar egentligen?


matchning ftw, hehe!

Killar i all ära, but seriously, hästar kommer nog alltid att ha en stor del av mitt hjärta oavsett hur awesome min pojkvän kommer att vara.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen:

Ridning är ingen hobby, det är en livsstil.



Kommentarer
Postat av: sara

vilken anna?? :)

2011-08-01 @ 19:05:58
Postat av: Anna Hedendahl

Sara gjorde ett toppenjobb med honom. Från busfrö till grabb på några veckor. Det återstår ett tag tills han är en gentleman, men det går inte att begära mer på den tiden! Varmt tack för hjälpen och lycka till i framtiden!

2011-12-22 @ 15:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0