I'm back! :D

Nu är jag tillbaka från Göteborg kära läsare, och tyvärr måste jag meddela att det inte blev några nya hästrelaterade inköp.
Eftersom jag åkte med pappafamiljen var det stört omöjligt att ta sig till Svensk Ridsport, vilket var riktigt synd då jag hade sett fram emot det.
Det värsta var att jag till och med ringde dit och det visade sig att de hade Ayr8 i storlek 54, jag hade ju gärna provat hjälmen så jag kan bestämma mig för om jag ska köpa den.



Men det får bli som det blir!
Jag har i alla fall jobbat i hop till en nu så det ska väl beställas en hjälm i helgen.
Jag hoppas verkligen att den passar, annars får vi väl skicka tillbaka den och så får jag väl bestämma mig för en annan ;P
Och jag kan ju tillägga att jag är gaaaalet ridsugen just nu, jag sitter och tänker på hästarna 24/7 och ringer mamma mest hela tiden för att höra hur det är med dom.
Mai är helt frisk i alla fall (YAY! :D) och mamma har skrittat henne några veckor, så hon ska väl sättas i gång på allvar nästa vecka när jag äntligen äntligen får rida igen :D
Yankee är heltokig och är sugen på jobb, meddelar mamma. Och också fullkomligt oriden och behöver nog en rejäl omgång markarbete.

Men i övrigt så har jag inte ridit på 3 veckor, snyftsnyft, och jag har en känsla av att jag kommer ha tappat hälften av min ridförmåga.
Jag är SJUUUUKT pepp på att få börja träna igen, och jag har redan planerat ut vad fokusen ska ligga på.
Men ni kan förvänta er lite bättre uppdatering från min sida framöver i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0