Heeej!

Ni undrar kanske vad som hände med min uppdatering?
Jo, jag for till fjällen på jaktpremiären och pangade lite fågel. Men nu är jag hemma igen då ;)

FYI, såna här små jävlar kryllar det av på fjället, och dom låter väldigt roligt om dom får syn på en. Stackars satar alltså.



Jag har haft det härligt i alla fall och på måndag så är det dags att få pållarna att tycka samma sak som mig igen :D
Dessutom ska det faktiskt bli jättekul att börja skolan igen och få tänka lite.
Man har väl kanske någe fel om man räknar ut sin medelhastighet när man går på fjället och beräknar hur många lämmlar det går på en kvadratkilometer? :P
Jag behöver lite matematik, känner jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0