Förlåt om jag är för ärlig

Jag måste bara säga att jag ber om ursäkt om ni tycker att jag är otrevlig eller dissar eran utrustning.
Men alltså, JAG tycker att man ska vara så ärlig som det bara går, om allt, och jag kan ju bara döma utifrån mig själv.

Om det vore jag så skulle jag vilja att man alltid sa vad man tyckte rakt ut, men bara om människan i fråga har frågat rakt ut "tycker du att den här är snygg?" och såklart att det inte är illa ment.
Helt ärligt, läser ni våran blogg är det ju ungefär som att be om att vi ska trycka upp våra åsikter i ansiktet på er.
Jag menar ju såklart inget illa när jag skriver saker, och jag tycker ju inte att någon av våra läsare eller någon som jag vet i nuläget i alla fall är dum i huvudet eller rider jättedåligt eller har jättefula grejer.
Jag älskar ju er!
Det faktum att ni ens läser vad jag skriver, att ni ens bryr er om att kommentera, är ju fantastiskt :)
Men som sagt, jag menar inget illa med mina "åsiktsinlägg" eller vad man nu ska kalla det, för hur skulle jag kunna vilja er, kära vänner, något illa? :) <3
Det är upp till er om ni vill tolka det så, och ja, jag är ganska dålig på att formulera mig, så ni får helt enkelt ta det ni läser med en nypa salt.
Ville bara säga det, och kom i håg att ni är bäst! :D <3



Kommentarer
Postat av: Louise

Jamen precis, man läser ju eran blogg för att man vill ha en del av erat liv. Man kan ju inte bestämma vad ni tycker ;)

De som reagerar är de som är osäkra! Jag tycker det är jättekul med folk med åsikter men som samtidigt respekterar andras :)

2011-08-10 @ 08:21:18
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0