Emelie Hellberg

Hejhej! Mitt namn är Emelie Hellberg är 15år snart 16. Bor uppe i norr. En stor del av mitt liv ägnas åt hästar. Har en egen D-ponnyvalack född 1996 som Hejhej! Mitt namn är Emelie Hellberg är 15år snart 16. Bor uppe i norr. En stor del av mitt liv ägnas åt hästar. Har en egen D-ponnyvalack född 1996 som heter Fabian. Har haft honom 1,5 år ungefär. Fick honom i Mars 2010*. Vi hann med några tävlingar och många träningar innan han blev halt i slutet på december. Han fick en senskada, så jag fick skritta honom 4 månader. Sedan sätta igång honom. Och nu är han helt frisk och han är tillbaka igen, har bara lite till kvar i hoppningen sen är vi back on track. Nu sattsar vi så högt det går, och hoppas det går sin väg. I bloggen kommer jag skriva om mig och Fabian, framgångar och motgångar,göra egna outfits,skriva om andra ponnys/hästar jag rider ibland,massa videos och bilder m.m. Hoppas ni kikar in på min blogg och stannar där,kanske slänger in en fin kommentar eller så.!♥ / emelie Hellberg

Klicka in på hennes blogg häääär :D
Asgrym och snäll chey med underbart söt ponny! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0