Eclipse på Strömsholm

I dag ringde mamma från Strömsholm medans jag slet på djursjukhuset, och till dig som skrev att man faktiskt inte får jobba 8 timmar om man är 14, sue me then.
Haha, nä men det finns större bekymmer här i världen ;)
I alla fall så hade det gått jättebra, för Eclipse var jätteduktig och visade upp sig och domaren tyckte att han var jättefin verkligen, riktigt snygg och så.
Meeeen han var tyvärr för liten ;(
Och sen så eftersom Kerrie inte är tävlad och Eldorado är rätt ung än, så sa han att om du vill ha bra betalt för honom, så spara honom tills han är 3 så kan du se om du vill sälja honom då istället.
Så det blev ingen filmning, men de tyckte verkligen om honom och hade inget ont att säga utom just att han var för liten.
Så jag får ha kvar min lilla bebishest i 3 år till! :D <3

Och bara så ni vet så åker jag till Göteborg i morgon och stannar där i en vecka, så det blir ingen uppdatering från min sida. Men vi får se om jag kanske kommer hem med både det ena och det andra efter några  rundor i Götebrogs fantastiska hästaffärer :P
Svensk Ridsport blir det nog både ett och två och tre besök till....
Ma höres,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0