Asså, haha?

"asså anna snälla nu börjar jag bli less.
hela tiden lägger du upp inlägg om saker som du ska ha till dig och pärlan och som kostar as mycket pengar. saker som vissa ryttare som rider på sm nivå inte ens har. visst är det kul att ha fina saker men det är väl ändå prestationen som du och din häst gör som räknas. och ska jag vara ärlig så ser jag ingen förbättrad prestation hos dig och pärlan utan bara massa prat om hur ni ska göra men ingen handling sker. hitta motivationen och lägg energin på att träna din häst rätt så ni KAN bli bättre istället för att skaffa nya saker och vara en bortskämd unge."

Asså, Haha! Du vet ju ingenting, bra att du skriver ut namn också. Enda anledningen till att jag svarar på denna patestiska kommentar är för att det är såå fel.
Jag får nästan aldrig någon av mina föräldrar som jag redan har, om det inte är på jul eller födelsedag. Jag har sparat mina pengar någorlunda för att kunna lägga pengar på en ny hjälm, i detta fallet.
Eftersom du nu verkligen måste kommentera hur dålig och självisk jag är, så behöver du inte läsa bloggen inläggen som just råkar handla om mig.
Vad jag vet har ingen kollat varje dag som jag ridit Pärlan, om du nu inte har satt upp hemliga spionkameror så att du kan se vartenda litet steg jag och Pärlan utför.
Alltså, stackare där som är så avundsjuk och måste trycka ner mig för att verka bättre ..
Men vetu? Det funkar inte på mig! ;)



Kommentarer
Postat av: Louise

Det är bra Anna, stå på dig! ;)

2011-08-30 @ 08:11:42
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hon har ju helt rätt? Du skriver ALDRIG om hur det går på träningar (men så fort det går bra är det en helt annan sak). Du lägger ner all din energi på att drömma om hur det skule kunna bli.



Man behöver jobba för att få en fin häst.

2011-08-30 @ 18:15:43
Postat av: Josefine

Jag tror inte direkt att Anna inte fattar att det krävs arbete för att få till en fin häst, jag själv har fått slita arslet av mig för att få min ponny dit han är idag.

Men jag vet också att det inte alltid är lika roligt. Ibland vill man bara drömma sig bort ett slag. Dessutom kan utrustningsintresset finnas där ändå liksom, drömma om att köpa ditt och datt. Samma som att man tycker om att kika på hästhoppning på TV och säga att man skulle vilja ha den och den hästen.



Så sluta hata era haters!



2011-08-30 @ 21:18:33
URL: http://svartogul.blogg.se/
Postat av: Anonym

men att snacka går ju, att handla är en annan.

är det inte bättre att se framåt och kämpa för sina mål och komma dit istället för att snacka om hur man ska göra det ena dagen och andra så har man hittat ett tusende schabrak som mammapappabanken ska betala?

2011-08-30 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0