Absintensabstinens

Aaah, jag dör snart tror jag.

Har inte ridit på två veckor och det känns vill jag lova. Haha, jag får börja rida igen i september and it will not be pretty.
Jag känner mig som en fläskdoris när jag bara sitter här hemma på kvällarna istället för att rida lite extra hästar.

Men, det blir en riktig rivstart i september då jag kommer ha minst 3 hästar att rida: Yankee, Mai och Kerrie. Sen vet jag inte om jag kanske får ta hem Ellen och rida henne lite.
Ellen är en ponny som skulle ha kommit på tillridning men det blev aldrig av. Så vi tänkte göra ett nytt försök i höst ;)

Jag är galet sugen just nu - så jag sitter och nördar bloggar för att inte börja dunka huvudet i väggen...
lyckligasatfläsksomharfriskahästarochsomintemåstebohospappadärdetintefinnshästarochsomfårhoppahelasommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0