3 klassiker

Jag tänkte hissa 3 stycken "klassiker" eftersom jag dissade 3 klassiker i det förrförra inlägget :)
Här är 3 saker jag tycker är galet snygga, men som ändå är långt ifrån ovanliga.


1. GPA hjälm

Älskar GPA-hjälmar, jag tycker att de är sjukt snygga!
Förra året tyckte jag inte att dom var sååååå jävla snygga, men nu så har jag verkligen börjat gilla dom.
Snyggast är nog Tone on Tone, dom känns så stilrena.
Men Speed Air är inte dum den heller ;)



2. Scapa schabrak

Haha, vem älskar inte Scapa?
Dom har så sjukt snygga färger, och dessutom älskar jag loggorna. Jag tycker faktiskt att allt dom har gjort är mer eller mindre snyggt :)



3. Animokavaj
Seriöst, den snyggaste kavajen som finns, tycker jag fortfarande även om den har varit populär ett bra tag nu.
Även om den börjar bli liiiite tråkig, samma sak som med JW-hjälmen, men den är ändå snygg liksom.
På samma sätt som hjälmen.



Så, tre klassiker som ändå håller i sig enligt, även om de har ett flertal år på nacken!
Synd bara att priserna inte precis har sjunkit mmed åren ;)



Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Hahaha nu hissar du de jag har x)

2011-08-10 @ 10:52:34
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0