Tretorn Comfort

Det var längesedan jag såg Tretorn Comfort för första gången. Säkert 2, 3 år sedan.
Det var på Granngården gär i Sundsvall. Jag tycker faktiskt dom är riktigt snygga i verkligheten. Jag vet att många dissar dem, tycker de är fula osv. Men jag menar, om man kollar på produktbilden, ser det bara ut som skräp. En dålig kopia av Tretorn Advance "Originalet".
Hade jag inte sett dem i verkligheten så skulle jag aldrig ens varit intresserad av dem.
Detta är produktbilden för den "Svarta" stöveln. Den ser inte ens svart ut, bara Mörkgrå. Usch, riktigt fula.
Ser ni att det ser ut som om att fotdelen är ljusare?
___________________________________________________________________________________________
Detta är hur stöveln egentligen ser ut. Skillnad, right?
De vita sömmarna till exempel.
Ser ni några vita sömmar på den riktiga produktbilden?
Riktigt dåligt att ha en sån dålig produktbild.
Lånade bilder från Google.
Och ja, jag vill köpa ett par Tretorn Comfort. Kostar typ 700:- på Granngården, måste ha något annat än läderstövlarna känner jag. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg :)

2011-04-09 @ 08:05:04
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad har du för storlek? Min syster säljer sina :) jättefint skick, knappt använda och har aldrig haft problem med dragkedja/knappar som många andra :)

2011-04-12 @ 21:06:26
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0