Sadelprat

Sara skrev ett inlägg om sadlar, så då tänkte jag också göra det :)
Nör jag hade B-ponny red jag på en Prestige Green Star. Helt underbar sadel, som jag saknar, :love: Den ska jag förhoppningsvis försöka sälja, för att få pengar :D
Det är en 16 tum som börjar bli liten för mig. Det är trots allt en ponnysadel.
Sadeln jag använder nu är en Bates Caprilli Close Contack CAIR.
Jag tycker inte om den, den passar inte mig liksom. Den är sadelutprovad för Pärlan, men jag tror den är "stor" för mig. Den är väldigt lång i sätet och det känns som om man mer sitter "uppepå" hästen än "ner på" hästen.
Jag vill absolut köpa en ny sadel, en Prestige isåfall.

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV ja så bra som det går iallafall, det viktigaste är att bilderna går att förstora och att de är tydliga, bilder på alla färger osv, det borde vara självklart men ofta är det inte så.

2011-04-02 @ 00:23:24
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0