Ridanläggningar topp 3

Här är mina 3 favoritanläggningar:


1. NÄSET
Näset in my heart säger jag bara, gud vad jag ÄLSKAR Näset :P
Tränar ju för Ted där en gågn i månaden och det är ju Maggan och Marias anläggning och dom är ju också sjukt trevliga och duktiga!
Sen är det typ världens bästa läge, ligger jättefint nere vid en sjö och de har alltid världens bästa tävlingar där!
Supertrevlig personal, haha nu blev det ganska många superlativ men men ;)

Helt enkelt: Näset är bäst :P


2. RUNSTEN

Jag älskar! <3
Har varit där 3 gånger och tävlat tror jag, två gånger på våren och en gång på hösten, när det var fälttävlans-SM.
Och de har sjukt coolt ridhus, en jättefin terrängbana och jättemånga duktiga tävlingsryttare som har sina hästar där!
Rekommenderas starkt, dock är det en bit att åka till Stockholm men det är värt det!


3. TIMRÅ
Timrå är också jättefint, har superbra tävlingar som inte drar ut på tiden. Sen råkar några ascoola personer rida för Timrå så det tar ju inte emot ;P
Stor och välplanerad anläggning med fint ridhus och en stor ridbana.
Jag tycker dom borde arrangera SM eller något sånt, de har ju i alla fall anläggningen för det! ;)



Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag var på årsta runsten förra året och tävlade ponny sm, var faktiskt inte alls imponerad. Men kanske är olika tävlingar ;)

2011-04-29 @ 20:57:25
URL: http://chooseebba.devote.se/
Postat av: Felicia

Yäy, Timrå! :D

2011-04-29 @ 22:29:41
URL: http://remoont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0