Orangesvart outfit


Aah, Paintdisaster men ni klarar er ;)
Och benskydden är svarta, inte gråa.

Schabrak: Scapa Sports, ca 550 kr
Benskydd: Kentucky, ca 1500 kr
Boots: Professional's Choiche, 299 kr
Ridbyxor: Tattini, 399 kr

En enkel outfit med lite annorlunda grejer för den som vill sticka ut!
Vilka hästar passar den till?

Svarta hästar



Vita hästar



Fuxar (om du vågar vill säga)


Ja, det enda jag kan säga är att nästa gång jag köper schabrak så blir det ett sånt här svartoranget Scapa!
Helt underbart ju :O
Orange är nog min nya favoritfärg.
Även om det är rätt lätt att det ser rent ut sagt förjävligt ut, men rätt matchat tycker jag att det är läskigt snyggt!


Kommentarer
Postat av: johanna

sv; jaha x(...

2011-04-29 @ 10:53:38
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0