Ny sadel

Suck, köpte en sadel förra vintern till Armani, en Jacson Santa Cruz. Nu ligger den inte bra på honom längre, för han har fått vita hår där sadeln ligger an  + att den höjer sig fram och blir baksutten.
Nu kanske några av er drar till med:
KÖP EN PADD!

Men jag skulle aldrig göra det. Jag vill ha sadlar som ligger bra och som hästen trivs med. En till anledning till varför jag inte gillar paddar är för att jag tycker det ser ganska styggt ut :P
I alla fall så ska vi köpa ny sadel.
Men jag vet inte riktigt vilken! Om ni frågar mig vill jag ha någon av dom här:


Prestige Meredith D



Prestige Arezzo D
och när jag ändå är igång:


Butet

Sen tror jag då inte att mamma kommer vilja gå med på att köpa någon av dom här, men man kan ju alltid hoppas?
Annat märke i lite bättre prisklass jag har tänkt mig är väl kanske Cliff Barnsnby, har två sadlar därifrån.

Vad har ni för sadel? Har ni något tips på sadlar som inte kostar alldeles för mycket?




Kommentarer
Postat av: elin

Cwd har jag, helt underbar och sitter perfekt på nästan alla hästar. Väldigt dyr, men skulle aldrig överleva utan den ;)

2011-04-01 @ 11:39:49
Postat av: caroline

SV det vinröda jag har vet jag inte var man kan köpa längre, var flera år sedan jag köpte mitt. Det nya svarta/lime kommer jag att sälja sedan annars vet jag inte var det finns än sålänge. Kolla på agradi.nl dom kanske har

2011-04-01 @ 19:44:59
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0