Min kreativa sida (a)

Jag har hållt på med ett litet projekt en tid nu, men har inte skrivit om själva resultatet på bloggen xD

I alal fall så har jag börjat sy lite på mina ridkläder. har köpt massor med material, och det är bara att börja ^^
Tänkte visa några av mina ideér här. Jag har redan sytt på armbågslappar på min röda tävlingströja, i beiget siden som ser lite ut som Kingslands röda tävlingströja. Sen har jag sytt på axellappar i brunt läder. Kan ta kort på den någon dag!


Ett par ridbyxor som ska få fickor och muddar vid benen.
Om ni undrar så är hjärtana av beigt sidentyg, det där spräckliga mörkröda paljetter. Längst ner på muddarna är det lycra.
Bilden är gjord i Paint haha så mobbas inte.

Men huvudtanken är att jag ska sy fast kardborreband på både ridbyxa och ficka, så kan jag göra flera stycken fickor att byta med. Superenkelt ;)
Dessutom kan jag ta av fickorna när jag ska tvätta.
Andra ideér på fickor:


Favoriterna av de här är de två översta, de nedre är mest kludd :P
Som ni ser har jag skrivit PSY på alla, det är därför att jag jättegärna någon gång i framtiden vill ha ett eget ridutrustningsmärke. Isåfall vill jag att det ska heta PSY:
Philosophy Style of Youth
Eller kanske PBS,
PHILOSOPHY BY SARA.
har ingen anknytning till hästar, så det är ju inte precis något bra namn xD
Men det är ju långt fram i tiden, det är bara att jag tycker det är kul att hitta på namn och sånt :)

Vad tror ni? Kommer det bli snyggt eller gå åt helvete?



Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Åh, den idén har jag också fått! Ska också sy på armbågslappar på någon tröja tror jag. Inte för att låtsas att det är KL, men för att det är snyggt haha. :)



Sv; Eller hur. Måste vara jobbigt för hästen också!



Jaa.. Klart du behöver ett schabrak, det behöver man alltid. ;)

2011-04-02 @ 08:21:51
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Louise

ascoolt :D

Jag tycker PBS låter proffsigt ;)

2011-04-02 @ 11:07:41
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: klara

så stora märken får man inte ha på ridbyxor, de får högst vara 3x3 cm:)

2011-04-02 @ 11:57:15
Postat av: K J L ! :D

haha ballt!:D

Jag skulle köpat iaf ;D

2011-04-02 @ 17:34:02
URL: http://kjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0