Mai och klasser



Såhär tänker jag när det gäller Mai och vilka klasser jag ska rida med henne.
Det här är målen för 2011 i hoppning:

Mai hade jag tänkt hoppa banor på 120-130 på träning men målet för tävling är att jag ska kunna rida ordentligt på tävling.

Haha, fet chans, tänker ni nu.
Men såhär ligger det till, Mai har inga som helst problem att nolla LB. Till och med när jag har ridit som en renrasig gris så har hon gått felfritt utan några skrupler.
I LA däremot blir det lite högre och lite svårare, så då hade jag behövt rida lite mindre som en gris. Fast jag har liksom ridit ännu mer som en gris i LA!
Men när jag håller Mai mellan skänklarna och har en bra galopp så hoppar hon allt.
Jag kan nästan svära på att om jag skulle rida det bästa jag kunde och hon skulle vara genomriden och på bra humör, då skulle vi lätt ta oss runt en Msv B.
Kanske till och med lite flyt.

Så där har ni det. Hon är en sjujävla ponny, de har in princip alla jag tränat för sagt, att den här ponnyn kommer gå internationellt.

Det tror jag med :)



Kommentarer
Postat av: Linn

Vet inte om du mins mig, men för ungefär en månad sen sa du att du skulle göra en design till mig. Hur går det med den? Skulle gärna vilja veta :D



KRAM

2011-04-16 @ 13:39:06
URL: http://llinndrake.blogg.se/
Postat av: johanna

mai är grym! :D kommer gå internationellt tror jag med!

2011-04-16 @ 17:26:14
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0