HV Polo scarf

Vet ni vad jag hittade på Häste e bäst igår?

En HV Polo scarf! Den köpte jag direkt kan jag säga er, 200 kr tyckte jag var ett riktigt kap :)
Dock är den inte exakt osm på bilden, för den jag köpte har röda detaljer där det är ljusbrunt, och det står POLO GOLD CUP i guld. Man kan ju ha den på så många sätt, som en scarf runt halsen, runt huvudet, som bälte, you name it!
Dessutom hörde jag om det gick att beställa en sån här piké:



Eller kanske i mörkblått?



Och såna här Professionals Choice boots:


Dom röda tror jag det får bli ;)
Om ni vill ha ett par så beställer Häst e Bäst säkert hem fler afärger, tror det var limegröna, röda, blå och rosa :) Och röda då!

Förutom scarfen så köpte jag också ett par korta gummityglar med snabbknäppning och ett par nya ridskor.
Dessutom har Soft Up stigbyglarna kommit! Dessvärre är jag sjuk, så jag kan inte prova något av grejerna jag köpte :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0